I'm stuck...

Har inte skrivit något blogginlägg på länge, det beror bara på att jag inte haft tid.. Sitter som bäst och skriver en essä i modde, but I'm stuck... va ska man skriva då huvu e tomt, ???? ja har ingen aning..
Imoron blir ja intervjuad (? stavningen) av "landsbygdens folk" om hur det är att studera till skogsmaskinschaufför när man är kvinna.. jaa va ska man säja, int e vel de så annorlunda? well I don't know. vi får ju si imoron då hur e gåår . hah.
va ska man hitta på ikväll då? kanske försöka få nån rätsida på alla låtar tom gav mig igår, få se hur det går då.. men i nödfall finns ju youtube..  
I heljen ska ja å Tomas sköta mina småbröder, de ska bli kul tror ja.. hoppas dom har en lite lugnare hälj än dom brukar, annars är man väl nog slutkörd till nästa vecka. Men no ska de vel bara gå bra.. dom e ju så sööta :)
Nåja nu måst ja nog återgå till min kära essä, om ja ska få den klar till kvart över.. å just he, måst ju hinn ring åt tomas å shiiitt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0