I'm so fucked up !

Har int skriva på länge, men nu ska ja fösök knapra in ett par ord.. :)
Egentligen sku ja ju måsta fortsätta skriv på mina hälsokunskapsessäer men ja tycker att ja e värd en liten paus :) har ungefär 5 kvar av 7 så ja har nog att gör om ja ska ha dem färdi tills i morgon .. haha, kan ju tillägga att ja har matteprov imoron å.. Nu ede bara en dag kvar som ja måst håll på så he men minn hjärna kommer nog ändå gå i konkurs på celler innan dess.. usss !

Efter en timme ungefär bär he iväg ti stan, ska åka snålsjuts med min mattelärere Gun.. :) I stan så träffar ja förhoppningsvis Madde å Martina :) Annars blir ja hysterisk å då tror nog hela Vasa att jag är sinnes.. haha Nåja kanske ändå int :) Nu måst ja nog återgå till mina studier, suck

Saker som MÅSTE göras!


1. Skriva 5 essäer, och lämna in dom

2. Läsa på matteprov

3. Fixa sjuts, så jag slipper hem imorgon

4. Äta, jag är väääldigt hungrig.

Nu ska jag nog ta mitt förnuft till fånga och sätta mig ner och skriva lite så jag hinner, vissa saker måst man gör fast man inte vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0