Var är min lediga vecka ?

Hejsan hoppsan :)
Tog en trip till banken idag.. efter ett nytt nyckeltalskort, när jag har lyckats med att tappa bort de gamla :D
Så nu har ja just betalt mina räkningar. Guud va jag älskar räkningar, NOT.

Snart blir de att kocka en stund och sen väntar jobbet.. Sku int orka idag.. men pengarna behövs ju.

Tänk va det skulle va skönt med sportlov eller vintersemester nu, men de e bara alla andra som får ha ledigt, själv har man fullt upp.. Imorgon väntar en superskön dag som startar 07:00 och slutar 21:15, uss huvudvärken kommer bara man tänker på det. Höhö :)

Nåjaa, snart går ja ju ut skolan så då behöver int ja arbeta dubbelt iaf. SKÖNT :)

Här kommer några gamla bilder jag hittade :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0